Velkommen

Dalum Lystfiskerforening er en forening, hvor du kan nyde din interesse for lystfiskeri og glæde ved at færdes i naturen med ligesindede. Vi er en forening, som har eksisteret i mange år, da vi blev stiftet i 1937.

Foreningen ejer et stort klubhus (350 m2) med plads til et væld af aktiviteter. Herudover ejer vi et bådehus og en "havn" bådebro direkte til Odense å, bare 500 m fra klubhuset.

Aktiviteter er afgørende for trivselen i en forening, og bestyrelsen forsøger at imødekomme ønsker om forskellige aktiviteter fra medlemmerne. I øjeblikket har foreningen aktiviteter for seniorer, såsom fast ugentlig aften for seniorer, som ønsker at binde sine egne fluer, fast månedlig sammenkomst for seniorer over 60 år, jævnlige tilrettelagte fisketure til kysten og i åen, samt aktiviteter omkring vores bådehavn.

Se mere om dette under punktet aktiviteter.

Seneste Nyheder

IMG 20220615 183630

Et besøg ved Sønderby Klint, onsdag d. 15

Vi havde endnu en flot aften i det Sydfynske, hvor vi besøgte Sønderby Klint.

IMG 20220428 182951

Invitation til fisketure juni - august 2022

Dalum Lystfiskerforening inviterer alle medlemmer i foreningen til fisketure, med udgangspunkt fra foreningens klubhus. Der sættes retning mod henholdsvis fynske kyst og Aasum-strækket af Odense Å.

IMG 20220521 185511

Fisketuren lørdag d. 21/5

Turen gik denne gang til Borreby, langs Odense Å.